5 saker som inte händer...

 Att jag ger upp skolan nu och börjar jobba på ICA istället

 Jag slutar äta barnmat bara för att alla andra säger att det är skitäckligt.

 Jag bestämmer mig för att bryta avtalet om att ta över hunddagiset i Gävle sommaren 2010.

 Jag tar bort min blogg för att dryga anonyma personer klagar på mitt utseende.

 Jag börjar resa till Alperna på sommrarna för att jag har börjat älska snön och vill helst ha 20 minus              grader istället för ligga ute och steka i solen.

Kommentarer
Postat av: Sophie

haha... solen kan man inte byta ut mot kyla och snö! :P

2009-10-13 @ 15:04:56
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hehe, förstår dig i detta inlägg :) Dumt att sluta plugga nu liksom. Och man ska ju inte sluta äta nåt bara för att andra har en åsikt om det :)



UTLOTTNING på min blogg!!! Välkomna att delta! :)

2009-10-13 @ 17:13:57
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg