Sitter i skolan just nu

Sitter nu i datasalen på skolan och skriver en sammanfattning av en artikel om
att mårdhunden inte får ta sig in i Sverige och bla bla bla.
Fast blev precis klar med den.

Har projekt arbete hela dagen ju men ska ha handledar träff först och snacka betyg.
Sedan måste jag nog sätta igång då tiden börjar att bli ganska tight.
Men jag brukar ju faktist hinna klart i god tid, jag pressar alltid mig själv till att göra klart för
man känner ju sig så duktig efteråt.
Inte sant ?



Aja till något helt annat..
Detta har jag planerat idag!

 Påbörja projektarbetet i skolan.

 Gå hem efter lunchen och packa väskan.

 Gå till tågstationen och ta 14.05 tåget till Gävle.

 Möta mamma utanför banken i gävle.

 Åka hem och blogga såklart!

 Kvälls Myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg