Soffmys

Hej bloggen!
Sitter här på jobbet och snorar just nu, inte okej.
Sov jättedåligt inatt så försöker att ta det lugnt idag och bara kurera mig.
Det går rätt bra faktiskt. Dricker te och myser med vovvarna i soffan. Dem verkar inte heller vara så aktiva idag så det är lugnt och skönt på jobbet idag.

Iaf så var ju Julia och Isa här igår med deras hund Bellamie.
Vi var till rastgården en sväng och busade och sen köpte vi MAX och mumsade i oss det.
Sen åkte dem hem och jag satt kvar på jobbet tills jag slutade och sen åkte jag ut till köpis med mami och handlade dem sista julklapparna så nu är jag helt klar med det!
Känns skönt :)
Även att jag fick med mig lite shopping hem också men visar det sen!
kram♥

En bild på mig och Isa igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg