vinter

Hej bloggen!
Överlever ni kylan?
Det är knappt så att jag gör det alltså. Jag fryser konstant sånna här tider på året och nu är det ju faktiskt riktigt äckligt kallt ute.

Anyways så sitter jag på jobbet just nu och väntar på Matilda. Vi ska åka ut till valbo köpcentrum efter att jag slutat för att kika lite julklappar, ta en fika och catcha upp med det som hänt. Vi umgås inte så ofta längre men vi var väldigt tight när vi var små, hehe.
Vi måste ses oftare för hon är en toppentjej!

Sen är jag också hundvakt ikväll men får se hur långa promenaderna blir ikväll.. man fryser ju fast i backen!
Vad ska ni göra ikväll?♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin design ! :D

allt bra med dig ?

kram

2010-12-02 @ 22:25:29
URL: http://josefinhhenriquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg