Bio ikväll med grabbarna!

Hej bloggen!
Kom hem alldeles nyss och jag körde hem, kan faktist kontrollera bilen lite bättre nu faktiskt..hehe.
Men iaf så ska min bästa vän ha ett STORT GRATTIS SOM TOG KÖRKORT IDAG!
Så nu ska jag ta och ta tag i detta ännu mer.


Men iaf så var dagen bra, började morgonen med att hjälpa Eleonore att förbereda 3 katter inför kastration (delvis att man knippsar kulorna på dem.)
Sen var det lite små plock men jag har varit glad hela dagen.
Så nu sitter jag här, ska äta snart och krypa ner i badet och tvätta bort stanken av kattpiss, hehe.
Tror inte att dem på bion uppskattar den lukten.
Och ni som undrar så ska vi se "the wolfman", någon som sett den och isåfall var den bra ?


Nej nu ska jag tappa upp vattnet i badkaret men jag återkommer med kvällens outfit senare.
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jodå bara bra med mig också. Härligt med bio, ta det lugnt med killarna! ;)

2010-02-11 @ 17:57:45
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra blogg du har:) älskar typ alla kläderna du lägger upp (: uppdatera mer! :D

2010-02-11 @ 19:08:48
Postat av: En modells & statist liv!

oh va skoj dfet lät :)

2010-02-11 @ 21:04:22
URL: http://modellinglove.se
Postat av: Anonym

Åhh jag vill också se the wolfman!

Sv: Nej jag har inte haft några problem med min piercing än, men det kanske kommer... hoppas inte!

2010-02-11 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg