Det blev shopping idag med..

Efter mötet med länsstyrelsen så mötte jag upp min vän Anna på stan för att luncha, sacka skit och shoppa lite.
Men shoppingen tog överstyr (som vanligt) så fick gå och släpa på apmånga kassar hela dagen.
Men nu är jag äntligen hemma *puh*.

♥Snygg väst med detaljer på från Vero Moda. 339:-
♥Skön hårbottens massagegrej från Village. 29:-
♥Den snygga jackan (som alla har) från Gina Tricot. 249:-


♥Svart oversize tröja från Lindex. 99:- på rean.
♥Tröja med tryck från Lindex. 249:-

♥Hårband med nitar från Lindex. 20:- på rean.
♥Örhängen från Lindex. 29:- på rean.

♥Randig tisha med axeldetaljer från H&M. 149:-
♥Randigt linne från H&M. 99:-

♥Leggins med skinn från H&M. 99:-
♥Söt klänning från Gina Tricot. 99:-

♥Snygg baddräkt från Cubus som jag kollat på otaliga gånger men aldrig köpt. frågan är bara när man ska använda den? 179:-


Jag visar er dagens outfit senare!
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen..



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. :) <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, du behöver inte skriva tillbaka. :D <3

2010-07-01 @ 18:04:06
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/
Postat av: karin

använd baddräkten jämt jämt, dö snygg!

2010-07-01 @ 22:58:23
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Shiet vad mycket du shoppar hela tiden, hur har du råd ? ;)

2010-07-09 @ 19:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg