Gårdagens shopping med Jennifer

Var med min vän Jennifer igår och shoppade lite på valbo köpcentrum.
Jag har lagt undan massa pengar till körkortet och när jag räknade så insåg jag att jag hade lite överskott som jag faktiskt kunde göra av med.
Så vi stack och shoppade istället för att sitta hemma.

Strumpor och bikinitrosa från Cubus, allt för 50:-

Två randiga oversize tröjor från JC, 129:- styck.


Söt klänning (149:-)  och ett par jeans leggins (199:-) från Gina Tricot

Mysig Kofta från Gina tricot, 199:- och tublinne från Cubus på rean 19:-

Sköna tub-behåar för 49:- och vita shorts för 99:- från H&M.

Kommentarer
Postat av: Annika

gud va härligt :) okej, tråkigt, så irriterande när man åker iväg sådär så blir det dåligt väder dom sista dagarna :S

2010-06-30 @ 15:27:11
URL: http://annikastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg