101122

Hej bloggen!
Hur var eran helg ?
Min var toppen, helgen gick fort men den var skön.
Åkte hem till Emil i fredags och var där hela helgen, åt god mat och umgicks med vänner.
Och nu sitter jag på jobbet och kikar på lite paradise hotel avsnitt, ska snart göra lunch och sen gå ut med hundarna.

Sitter även och planerar veckan, ska göra en liten förändring på onsdag!
Kommer nog bli jättebra. Och sedan blir det nog utgång på lördag med mina bästa grabbar!
Gäller att tagga nu.

Sedan sitter jag även och letar efter olika tatueringsstudios för jag har äntligen bestämt mig vad jag ska göra!
Tänker dock inte avslöja något då det finns så otroligt många wannabes som läser min blogg och den här tatueringen vill jag inte dela med mig av förrän den är gjord.
Hade tidigare en idè men fick tyvärr inte göra den då en av mina vänner gjorde den och då kände jag att jag inte ville ha den + att det finns så många andra som har den.
Den jag bestämt nu känns mer unik för den är på ett väldigt ovanligt språk ;)

Men det som händer på onsdag får ni veta snart!♥

Saknar sommaren... nu är det så kallt!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

okej :) jodå det är helt ok här med! saknar dig <3

2010-11-23 @ 08:58:45
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Ramona

Genom att du kollat in min blogg förut och kanske fortfarande gör det så kan du nu va med och ställa frågor i frågestunden om det skulle va intressant :)



Ta hand om dig!

2010-11-23 @ 21:31:10
URL: http://ramonac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg