Förändring

Hej bloggen!
Hur har ni det ute i snövädret?
Jag mår bra, dock rätt trött och krasslig men jag antar att det hör till nu när kylan kommer osv.
Anyways så har jag jobbat idag och sen åkte jag hem till mamma och käkade lite soppa och goda baugetter!
Stannade en stund och snacka lite skit och sen åkte jag hem till mig och nu ligger jag i sängen och myser med kissen.
Ska nog ligga här hela kvällen och kika lite film innan jag lägger mig, ska försöka somna i tid ikväll annars orkar jag inte kliva upp i morgon och skrapa rutorna på bilen, hehe.
Vad ska ni göra ikväll?♥

Som ni ser så har jag bytt bakgrundsfärg osv på bloggen för jag kände att rosa inte direkt speglar hösten/vintern.
Sedan är en ny header påväg men just nu får ni nöja er med den gamla.
Har ni några ideèr på hur min nya header kan se ut ?
Kom gärna med förslag.

(Ni som inte ser den nya färgen, tryck F5 så borde det uppdateras med det nya)

Och med brist på andra bilder för tillfället får ni se två bilder på min pojkväns kattungar som han har hemma.
Söta va ?
Jag vill att honan (den tigrerade) ska heta Olivia och hanen (svart/vita) ska heta Vilding men än så länge är vi lite oense...vi får helt enkelt se vem som vinner kriget..

Kommentarer
Postat av: Isa

Gud vilka söta kattungar!!

2010-11-16 @ 02:17:06
URL: http://isu.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

Hoppas du får en bra dag!

Riktigt söta kattungar :)

2010-11-16 @ 09:28:33
URL: http://johannavk.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilka söta kattungar :)

Hur är det annars?

2010-11-18 @ 12:24:55
URL: http://mittlividetalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg