Frågor behöver svar

Du heter: Josephine Hallgren

Smeknamn: Joss, turken eller hallgren (sandras påhitt)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Hymn to the sea eller my immortal.

Beroende av: Mina nära och kära.

Vad tror folk om dig? Att jag är en kaxig bitch med sjuk humor

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon

Hur imponerar man på dig? Att man är ärlig, har humor och framförallt trogen genom allt.

Brukar du skratta för dig själv? Ja väldigt ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Så var det ja :)"

Var bor du? Gävle

Trivs du där? Inte speciellt

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: "ah hallå?"

Vem ringde du senast?: Emil

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det vanliga typ

Brukar du komma i tid: Ja jag är noggrann med sånt

Hur känner du dig nu: -

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Rätt äckliga och fula men skönt att bli kittlad under fötterna, hehe

Vad saknar du: To much.

Hade du en bra kväll igår: Kunde varit bättre :)

Favorit dryck på morgonen: Multivitamin

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent..

Är du blyg?: Oftast inte

Sysslar du med någon idrott: Inte i nuläget.. saknar gymnastiken dock.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Självklart

Har du spytt offentligt: Ja på någon fest

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Runka eller leta rätt på en brud att testa

Är du nöjd med ditt liv? Det duger

Är du bortskämd: Absolut inte

Vad är det värsta du vet?: Människor som av ren avundsjuka förstör för andra och rykten som sabbar allt.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Förr hade jag inte det men nu har jag dem underbaraste vänner man kan tänka sig!

Vad är det finaste du fått?: En stark relation mellan mig och min mamma.

En speciell dag du minns: 9/9-07

Du samlar på: Energi och styrka.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mami.

När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Sticka utomlands med mina vänner och bara njuta av värmen.

Vill du gifta dig: Guess so

Vill du ha barn: Guess so

Är du musikalisk?: Oh nej. Men älskar musik

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej tack och lov

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja



Kommentarer
Postat av: Josefin

Såg dig i SOLO! Tyckte som fan att jag kände igen dig. :D

2010-11-17 @ 19:08:16
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Yaaay du är tillbaka! Fan vad härligt. :D:D

2010-11-18 @ 19:29:25
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg