Resultat

Hej bloggen!
Nu är ni säkert nyfikna på vad jag gjorde igår?
Jo, jag hade bokat tid hos frisören för att göra någon förändring med mitt hår. (därför jag behövde era tips)
Så där satt jag igår i över 3 timmar och blev fin.
Jag vågade inte på mig någon drastisk förändring som t.ex. klippa kort osv ( förlåt Jennifer) utan det blev jättemörkt med ljusa slingor och jag är toppen nöjd!


Lite annorlunda än vad jag haft förut iallafall :)


Hon jag klipper mig hos heter Ann-sofie och driver salongen "Hairhouse" i gävle!
Om ni är intresserade så ring 026-12 12 28 och boka en tid, hon är Björn Axèn utbildad också så ni är i säkra händer!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe okej, de blev skitsnyggt ju :D Kör på kort nästa gång ;) hihi! okej fan va ballt, ska nog göra de jag åh :D <3

2010-11-25 @ 17:08:51
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: Ebba

du blev jättefin ;) du är vacker Josefin :)

2010-11-25 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg