16:e september 2010

Hola mamas y papas!
Sitter på jobbet med väääärldens nackspärr. Måste ha sovit snett inatt eller något, haha.
Får sitta och massera mig själv lite idag så det släpper tills ikväll.
Idag ska jag för första gången i mitt liv gå och rösta..
Mami kommer hit till jobbet vid klockan 3 så smiter jag iväg till stadsbiblioteket och lägger en röst medan hon passar hundarna en snabbis.
Jag vet vad jag ska rösta på men tänker dock inte gå ut med det i bloggen. Tycker det känns lite onödigt att lägga ut min åsikt för ca 2000 personer...
Så jag vill gärna vara anonym i den frågan, vilket de flesta faktiskt vill och jag tycker vi ska respektera varandras val oavsett vilket parti man röstar på.
Det finns ju liksom en tanke och en anledning bakom till varför man väljer det parti man nu väljer, inte sant ? :D

Men ska diska lite tallrikar nu.. diskhon väller snart över, hehe.
Vi hörs sen, kram!♥

Jag bara älskar Forrest & Bob's kläder! Helt underbara. Dock ligger sidan nere för tillfälligt men ska nog ta och beställa hem lite snygga linnen omgående!♥

Bildkälla.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker du gör rätt att inte säga vilket parti som du tänker rösta på :)

2010-09-16 @ 09:08:28
URL: http://carrosplace.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fy, nackspärr alltså...

2010-09-16 @ 10:27:49
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg