Då var det dags igen..

.. för måndagsmorgon. Usch jag hatar verkligen att kliva upp när man sovit gott hela natten men fortfarande inte känner sig pigg. Ska inte heller glömma tala om att alla element var avstängda när jag kom hem igår så jag höll på att frysa ballen av mig hela natten.

Pallrade mig iallafall och nu sitter jag och käkar omelett till frukost på jobbet!
Jag brukar ha i champinjoner och korv i min omelett, dock har korvpaketet legat i kylskåpet hela förra veckan så jag vet inte riktigt hur gamla de där korvarna egentligen är men det borde ju vara sånt som märks?

Dessutom saknar jag min räka..
Tråkigt att inte ha någon att pussa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg