Godnatt alla fina!♥

Tänkte lägga ner den tuffa krigaren inom mig och sova som ett barn istället eller ska först ringa min baby och bli nattad, haha!
Snacka om lame brud jag är.
Men kan inte sova lika gott om jag inte fått hört alla fina ord från han.

Sen vill jag bara ge massa pussar och kramar till er mina fina läsare!
Idag har nya läsare hittat hit, hoppas ni stannar :)
Alltid lika roligt när statistiken går uppåt ( Inte för att det är det jag strävar efter) och ni ger så himla fina kommentarer och komplimanger!
Credit to you.

Hoppas ni sover gott inatt så hörs vi imorgon♥

Statistiken går uppåt, kanske når man femsiffrigt snart? Och jag är happyface i min sköna♥ pyjamas!

(Fan vilket fult ord, pyjamas? haha dör.)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-06 @ 21:44:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg