Hos mami

Hej bloggen!
Låg hela dagen på jobbet och såsade i soffan..
Känner mig inte alls pigg just nu. Åh jag har inte tid att vara sjuk nu! Jag har ju hur mycket som helst som ska göras och massa roliga saker på gång!
Nej nu får jag ta och bli frisk..7

Ligger just nu i soffan hemma hos mami och kurerar. Dricker te och ska snart krypa ner i ett varmt bad (Var säkert 2 månader sen jag badade badkar sist eftersom det bara finns dusch i min lya) och bara njuta.
Ska passa på att tvätta mitt äckliga hår också, haha det är inte det fräschaste precis ;)

Fick lite söta schampoflaskor av mami när jag kom hem till henne, passar ju extra bra nu när jag ska tvätta håret.
Mammor är ju trots allt bäst ?♥

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag älskar att bada :D

2010-09-06 @ 18:45:03
URL: http://carrosplace.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är bara bra med mig=) Har gått två veckor på min utbildning och trivs riktigt bra=) Hur är det med dig=)?Kram

2010-09-06 @ 18:48:12
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg