I'm blind

Godmorgon bloggen!
Hostade som en galning inatt och snorade ner kuddarna, typ.
Så känner mig inte alls piggare idag än vad jag hade hoppats på..
Så jävla typiskt när man har massa planer till helgen osv. Men det är ju min tur som vanligt att åka på sånt här innan jag ska göra något speciellt.
Jag skiter ärligt om jag har 45 graders feber på lördag, för JAG SKA UT PÅ KROGEN MED VÄNNERNA!
Vare sig bacillerna vill eller inte, I don't care.

Iallafall så kom jag nyss till jobbet, trött som en åsna och inte gör vädret mig gladare heller ?
Idag är det en sån här "Skit- ner- dig" dag, hehe.
Och det bästa av allt är jag ska till tandläkaren idag! wihoo the day couldn't be much better!

Daily luck, right?


Såhär ser det ut utanför mitt jobb just nu.. detta är ett tydligt tecken från Gud att jag ska vara deppig idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg